onsdag den 10. oktober 2012

fødselsdagskort

Fik lige lavet 2 fødselsdagskort, det første er til min svoger, der skal mere øvelse til med de herrekort, for de er godt nok svære syntes jeg.
Beklager det vender på siden, det lader sig ikke lige vende. Teksten på kortet er fra Vivi

Det næste kort er til yndlingsniecen. Motiv og papir fulgte med i et scrapblad jeg havde købt og hun forelskede sig straks i det, så selvfølgelig blev det gemt til et kort til hende. Da hun elsker lilla, måtte kortbasen jo bare være lilla.

På fredag kommer sønnen hjem efter 12 dage i det Sydspanske, hvor de har haft temperatur helt op til 36 grader, jeg tror det bliver en kold fornøjelse at lande i Kastrup. Mon ikke også den lille hund som ikke er så lille mere bliver rigtig glad for at se ham, det tror jeg.

I lørdags var jeg på convention for 2. gang, dog kun i åbningstiden for handlende, men det var rigtig hyggeligt, fik hilst både på kendte og nye scrappere. Fik også købt lidt med hjem, bla dies, karton og et stempel med en hundepote. Jeg var så heldig at jeg fik lov at følges med Pips og Fru Hansen, det var bare SÅ hyggeligt og vi fik grinet en del. Så jeg kom mig over skuffelsen over at Rasmus Klump ikke var med!

Rigtig god onsdag til jer



10 kommentarer:

  1. Jeg synes at det blev rigtig godt dit herrekort! Flot og råt. Lige som det skal være.
    Og sødt kort til niecen også.

    SvarSlet
  2. det herrekort er da super, og jo nok rå koldt herhjemme lige nu når man kommer fra det spanske

    SvarSlet
  3. Det er da rigtigt sejt, dit herrekort. Det til niecen er derimod meget tøzet =D
    Flotte kort, begge 2

    SvarSlet
  4. Det er et par flotte kort du har lavet - jeg tror, de fleste af os har lidt svært ved herrekort, men dit er blevet rigtig godt, synes jeg.

    SvarSlet
  5. Jeg synes altså dit herrekort er rigtig sejt! Det alutape er fedt at arbejde med.
    Der er nok andre end hunden der mangler knægten ;)
    Ja vi havde det sgi da hyggeligt og sjovt - på vores Convention tur.
    Knus

    SvarSlet
  6. Super herre kort, det er så fedt med den alutape baggrund, jeg er blevet vild med at lave herrekort, men jeg er ikke nået til det aluetape i nu, måske jeg skulle tage mig sammen.
    Også rigtig fint kort til ynglingen;p det bliver hun jo helt sikkert glad for:)

    Jeg tror nok moren savner ham mere en hunden, er enig med Dorthe;p.
    Dejligt at i råhygget til convention. Kæmpe knus (jeg kan ikke få den til at skifte linie)

    SvarSlet
  7. Rigtig søde kort begge to, jeg syntes også du er god til at lave herrekort, det er da rigtig fint.

    SvarSlet
  8. Det herrekort er da fantastisk. Virkelig sejt.
    Og det var så dejligt at se dig igen i lørdags. Godt du kom med Pips & Co. (hvem er Rasmus Klump ??)
    Godt du fik shoppet, selv om du sagde, du intet havde købt....Men jeg så godt kurven under bordet...haha.

    SvarSlet
  9. Super søde kort du har lavet, mange fine detaljer
    Ja vi havde det da hyggeligt og sjovt - på vores Convention tur.

    SvarSlet