onsdag den 25. juli 2012

Lidt blandet

Jeg nyder sol og varme har ramt os, dog bryder jeg mig ikke om at opholde mig ude i solen. Så sol, varme, skygge og let brise, så gider jeg godt opholde mig udendørs, det bliver dog ikke i år, at vores have er til at være i og dels har vi sol i vores have stort set hele dagen, så en overdækket terrasse, vil være rart når vi når til at ordne haven.


Lige er par kort, jeg fik lavet


Spindelvæv er en memory box die (i.ø den samme jeg brugte til kortet i sidste indlæg, det blev bare klippet lidt til), billedet er fra gemmerne, hvor det har ligget en del år.

Værktøjet er noget jeg byttede mig til. Twin snoren er fra gemmerne, det samme er Byggemand Bob, som er et klistermærke, jeg satte på noget karton og så klippede ud-

Så har blogger været på spil igen. Alle die er fra Poppystamp. Fugleburet er mit første forsøg med varm embossing og absolut IKKE det sidste, dog vil jeg lige have købt et par plastikbøtter til at opbevare mit embossing pulver i, er ikke fan af den med at hælde over et papir og hælde tilbage i bøtten igen.

Rigtig god sommerdag til jer alle!

10 kommentarer:

  1. waw waw waw hvor er det super godt lavet, det suppermand kort, med spinelvæv.....super fundet på:)

    Det byggemand Bob er helt fantastisk også, hvor har ud købt det papir? Er værktøjet lavet på en Cameo?
    det er så super fantastisk flot, waw

    Og så kommer det jeg er mest vild med, hvor ser det godt ud med det varm embossing, hold da op....jeg
    bliver også nødt til at komme igang med det:)

    Super flotte kort du har lavet:) Jeg holder mig også mest i skyggen

    Kan du have en rigtig god dag:)

    Kæmpe knus

    SvarSlet
  2. Sikke fine kort du har lavet.

    SvarSlet
  3. Det er dejligt med sol og varme, men jeg er heller ikke så vild med at være lige i solen......
    Søded kort du har lavet

    SvarSlet
  4. Søde kort - det værktøj er bare supersødt!
    Knus

    SvarSlet
  5. Rigtig gode kort, dine kort er fuld af ideer, de er super fine, jeg er vild med dem og så mange små detaljer :-) Solen har også været hård, så jeg kan godt forstå du søger skyggen, jeg har også været under en parasol hele dagen :-)

    SvarSlet
  6. Rigtig gode kort du har lavet. Jeg kan godt forstå du helst vil være i skyggen, sådan har jeg det også ;-) men al den sol er jo heldigvis også med til at gøre os "glade i låget"

    SvarSlet
  7. Flotte kort. Det er dejligt når man har styr på embossingen.Det giver mange muligheder

    SvarSlet
  8. Ta et smut forbi min blog...;-)

    SvarSlet
  9. Rigtig flotte kort du har lavet
    God weekend

    SvarSlet