søndag den 20. maj 2012

Leg med Distress ink

Jeg er vild med distress ink, elsker de utallige muligheder, der er med dem og jeg har endda kun prøvet et par af dem. Jeg mangler stadigvæk farver, og det sætter da også sine begrænsninger ind imellem, men det forhindre mig nu ikke i at lege med de distress ink jeg har.
Det kom der så det her ud af igår.

Baggrunden har fået med distress ink, oppe i højre hjørne har jeg brugt en Memory Box die, som har også har fået en gang distress ink. Teksten har fået en tur med distress ink i kanten. Båndet er organza, som er min favorit, bl.a. fordi der nødvendigvis ikke behøver være en en sløjfe på. Må vist se at få lært at binde ordentlige sløjfer.

Rigtig god søndag til jer, her skinner solen allerede, perfekt vejr til scrap og tørre tøj i, så måske man skulle få sat dagens første maskinfuld over. 

7 kommentarer:

  1. Sikke et fint kort der er kommet ud af din leg. Flot blå farve. Jeg er kommet til at købe et par distress ink jeg havde i forvejen, en rød og en brun - kan ikk lige huske navnene - de er stadig pakket ind - jeg vil sælge dem for 35 kr. stykket. Jeg kan godt give dig et kursus i en supernem måde at binde fine sløjfer på - næste gang vi ses. :) God Søndag.

    SvarSlet
  2. waw hvor er du blevet godt til det:) smuk baggrund og lækker farver. Den die du har i hjørnet er jeg også vild med, var på hobbyboden for at sætte den på ønskesedlen, men hun havde den ikke, men hun får den nok snart:) Det link der ligger i vores gruppe med sløjfer, den er jeg blevet rigtig glad for:) Mener også at Annette har en liggende, som du selv har under din TUT... ha ha. Men du har ret, det bånd er skønt, du er årsagen til at jeg er begyndt at købe det:)
    Kan ud have en rigtig skøn sommerdag:)
    knus

    SvarSlet
  3. Flot kort, du har lavet.
    God søndag.

    SvarSlet
  4. Supersmuk kort. Lækker teknik du har brugt.
    Man kan jo også farve bånd med distress ink......
    Og så havde jeg altså kun 5 inks efter at have scrappet i flere år. Bare lige til alm orientering....hihi

    SvarSlet
  5. Fint kort - jeg eeeeeelsker distress ink, men det er vist ikke nogen hemmelighed.... (her skulle der være en klappende smiley)

    SvarSlet
  6. Hvor er det blevet fint. Kan osse godt lide det bånd, det er sødt, men jeg har altså ikke styr på alle de fansi navne.

    SvarSlet
  7. Sikke en flot baggrund du har lavet :-) fortsat go søndag

    SvarSlet