lørdag den 19. maj 2012

Et par kort

Igår fik jeg lavet 2 kort, som sønnike skal have med til den dobbelte fødselsdag, han skal til i aften. Kravet var de skulle være enkle, så det har jeg rettet mig efter.
Det med jordbærene er jeg ikke helt tilfreds med, det blev for grønt, en anden gang vil jeg nok gå efter en gul. Men havde ikke noget gult karton hjemme. 

Jordbærene er fra Jilli Bean Soup og Kirsebærene fra Crate Paper. Sommerfuglene fra Memory Box, den øverste sommerfugl har fået en gang distress ink. Teksten er printet og båndet er organza. Ved ikke om det kan ses på billedet, men det karton teksten er printet på har fået en gang distress ink på kanten, samme farve som sommerfuglen. 

Det er ikke meget scrap, jeg får lavet i øjeblikket, har haft travlt med sortere og omorganisere mine scrapting, når vi når til enden af vores om rokering herhjemme vil jeg få ca 2 m væg, hvor jeg kan sidde og scrappe og opbevare mine scrapting. Så jeg er igang med at finde ud af, hvordan jeg får mest muligt ud af pladsen uden at mine scrapting skal ligge presset ned i kasser. Så jeg har indkøbt en masse cd bokse i Ikea plus lidt dvd bokse og de bokse, der er størrelsen over. Nu ligger mine stempler fordelt i 3 cd bokse og 1 dvd bokse, men egentlig kunne de alle lige så godt have ligget i dvd boksen uden problemer, men jeg trænger i den grad til at få luft mellem mine ting og at kunne finde tingene uden nødvendigvis at skulle vende bunden i vejret på kasserne, hver gang jeg skal bruge noget. Måske jeg har lavet for meget "luft" i mine ting, men det må tiden vise. Jeg glæder mig  ihvertfald til at rykke væk fra spisebordet. Der er dog ingen dato på endnu, hvornår jeg sidder ved eget scrapbord, da det er lidt af en om rokering vi skal igennem, men derfor kan man jo godt være forberedt!!

Igår fik jeg endelig skrevet min ønskeliste til min fødselsdag færdig, hold k... den er lang og kun fyldt med scrapting, jeg besindede mig dog lidt og undlod at skrive de distress ink pads på, som jeg endnu ikke har. Sidder endda og overvejer om jeg ikke burde være på gave med mig selv! Hvis jeg havde skrevet alt på, jeg ønsker mig tror jeg familien havde fået et hjertestop, så tog bare de ting, jeg ønsker mig allermest her og nu.

I må have en rigtig god weekend, selv håber jeg at få lavet lidt flere kort i dag mellem tøjvask og oprydning.

11 kommentarer:

  1. Ha ha jo det var da en super ide, at være på gave med sig selv:D
    Waw nogle flotte kort, jeg er totoal vild med det jordbærpapir og nej kortet er bestemt ikke for grønt, efter min smag. Super flot som du har lavet sommerfuglen og kanterne på teksten, det kan man sagtens se, når man ser billede i stort.
    Jeg kan næsten se den ønskeseddel for mig, men har du nu taget højde for, om der er plads nok, men ellers kan du altid opbevare noget af det her ha ha
    Kan du have en dejlig lørdag
    knus

    SvarSlet
  2. To skønne kort og jeg synes bestemt ikke det er for grønt.God weekend

    SvarSlet
  3. Dine kort er rigtig søde - og den sommerfugl er da helt fantastisk. Bliver spændende at se din nye scrapplads når du kommer så langt. Hvorfor har du allerede lavet ønskeseddel (hihi) der er da læææænge til din fødselsdag. :)
    God weekend.

    SvarSlet
  4. To skønne kort, hvis man længtes efter sommer kan man bare se på dine kort, for så kommer man i sommer humør.

    SvarSlet
  5. Det er da nogle søde kort, og de er bestemt ikke for grønne. Det er jo sol og sommer....
    Jeg kan høre du lever i kasser på samme måde som mig, og det er så trættende at bruge mere tid på at finde ting end på at scrappe.
    Det lyder dejligt at du er ved at få ryddet rundt i tingene. Det kan jo kun blive bedre. Jeg glæder mig til at se hvordan du engang får dig indrettet.
    Den ønskeseddel lyder noget kraftig - men uanset hvor meget du får nu, så er jeg sikker på den er lige så lnag igen om kort tid. Det er en evig kamp at holde den nede..haha.

    God weekend til dig.

    SvarSlet
  6. Rigtig fine kort- du har da klaret at holde dem enkle :)

    Ejj hvor blir det bare dejligt for dig..!!

    Du kan evt kikke på min blog under hobbyrum og opbevaring så kan du måske få nogle ideer..
    I starten havde jeg nemlig også en bordplade op ad væggen - den var billig i silvan lige som hylderne..

    Håber vi får lov at se når du går igang med projekt - ny scrap plads :)

    fortsat god weekend :)

    SvarSlet
  7. Rigtig søde kort.
    Mit store ønske er også en scrap plads. Jeg scrapper ved spisebortet og har mine ting her og der og alle vegne. Jeg løber op og ned ad trapperne for at finde en lille dims i kælderen...!
    God weekend.

    SvarSlet
  8. Søde kort, du har lavet :)
    Åh, ja .. en rigtig scrap-plads står også meget højt på min ønskeseddel :)

    SvarSlet
  9. Jeg synes dine kort er meget fine - og slet ikke sport for grønt :) ...

    Det med plads og kasser - det bliver da dejligt at få styr på ...

    Dejlig weekend til dig :)

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  10. De kort er da bare så søde.
    Lyder dejligt med egen scrap plads, det er rart at have et sted hvor man ikke altid er tvunget til at pakke det hele væk hver gang.

    SvarSlet
  11. Sikken søde kort med sommerfugle. knus morkaren.

    SvarSlet