søndag den 11. marts 2012

Min første convention

Igår var jeg til min første convention, var der dog kun som handlende (13-17), det var godt nok lidt (meget)  overvældende, så MEGET scrap samlet et sted. Der var alt hvad hjertet begærer og meget mere til. Jeg syntes ikke der var så mange tomme stole rundt omkring, selvom jeg nok har hørt lidt om, at folk ikke får siddet så meget.
Heldigvis var der ikke så meget larm som frygtet, så jeg spidsede blot ørerne endnu mere end jeg plejer og ekstra fokus på mundaflæsningen, så gik den uden pen og papir. Men jeg er godt nok træt i hovedet i dag, mine øjne er totalt trætte og svier, energien på noget nær nulpunktet. Men hvor jeg hyggede mig, fik hilst på nogen søde piger fra scrapsisters, det var bare så hyggeligt at hilse på jer. Jeg snakkede også med de søde piger fra scrapgruppen, jeg kommer i, de er bare så søde og hyggelige!
Jeg fik også handlet lidt, og jeg købte ikke ret meget! Lige et par billeder af de småting jeg købte.
 Fik lige lidt 30x30 karton med hjem, det nederst til højre er købt hos Love2Scrap, de andre ark er fra en tilbudskasse i Hobbyboden.
 Lidt dies købt i forskellige butikker. Dem fra Qk var sat ned med 50-60%, fandt desværre ikke alle dem jeg var ude efter.
 Nogen små blogge og lidt pynt, jeg er bare ikke god til det med at købe pynt.
 Lidt forskellige stempler med dansk tekst, flest med tillykke, men det gør nu ikke noget, da de er forskellige

Jeg fik kun deltaget i en make-and-take, kunne ikke rigtig overskue det. Anja fra Picturing the World have en make-and-take med sine fede baggrundsstempler, så det måtte jeg bare prøve.   Det kom helt bagpå mig hvor fascineret jeg blev af de stempler og den effekt det giver/har, når de lige fået et "pift" vand på stemplet inden man stempler. Jeg havde ellers brugt de penge, jeg havde aftalt med mig selv, men blev altså bare nødt til at overskride budgettet bare lidt, så jeg kunne få lidt af de lækkerier med. 
Et lækkert baggrundsstempel, valgte at købe et der kan passe sammen med forholdsvis mange ting, lidt distress ink, der kan bruges til stemplet (havde kun 3 i forvejen) samt til papir til at stemple på samt en mini-mister.


Kortet står på mit skrivebord ved siden af mig, så jeg rigtig kan studere det, er bare totalt vild med de stempler, så jeg ved godt hvad der skal på min ønskeseddel til min fødselsdag om et par måneder!!!!


I må have en rigtig god søndag, jeg skal lige lave et fødselsdagskort færdig til en i fødselsdagsgrp og så skal jeg bare SLAPPE af, for hvor er jeg bare flad!

18 kommentarer:

  1. WAW WAW WAW nogle lækker ting du har købt -åh det ur, det er jeg vild med og super gode stempler. Dejligt du hyggede dig:)

    SvarSlet
  2. Hej søde Thea.
    Hvor var det hyggeligt at møde dig i går. Tænk jeg havde helt overset at du er hørehæmmet ... det er først nu jeg ser det her på din blog. Så synes jeg da godtnok du må være skrap til at mundaflæse. Respekt!
    Lækre lækre sager du har fået med dig hjem. Men "ikke ret meget" ??? Øhhh ... i forhold til hvad? Griner ... Jeg synes da der er en del *G*
    Og så er jeg skuffet over du ikke havde lilla hår - fniis ..
    Kram fra Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt spørgsmål, men det må være i forhold til min ønskeseddel og mængden af scrapsager der var til salg, haha

      Slet
  3. Dejligt at du havde en rigtig god dag.
    Lækre indkøb du fik gjort.
    God søndag.

    SvarSlet
  4. Ha ha "lidt" den holder vist ikke helt =D
    Men hvor er der mange lækre sager på dit.
    Dejligt at du kunne lære noget der var så spændende for dig.
    God afslappende søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo jo Lonnie, den holder hele vejen, købte jo kun en brøkdel af det man kunne købe, ja hvis altså man havde pengene!

      Slet
  5. Jeg synes nu, at fik købt pænt meget ; ) : ) Og lækre sager.!
    Pas på man kan blive afhængig af stempler ; ) : )
    God søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lidt for sent du siger pas på, hihi, har allerede skrevet min ønskeseddel, der er en del stempler på plus lidt andet scrap og intet andet, kan selvfølgelig være det ændrer sig, der er jo et par måneder til.

      Slet
  6. Så vil jeg rigtig gerne se når du køber meget : 0 hold da op sikke en masse vildt skønne ting du har fået med dig hjem : )
    Dejligt at du havde en god oplevelse : ) og stempler uha dem bliver man meget nemt afhængige af : )
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha jeg tør slet ikke købe meget efter igår, men kæresten "brokkede" sig ikke over mængden af scrapting, så ergo kan der heller ikke have være meget, medmindre han har opgivet at "brokke" sig, hihi

      Slet
  7. Ihhh hvor dejligt at høre at du kom afsted og fik en god oplevelse :)

    Jeg er altså også mættet og opbrugt og energiløs efter sådan en tur, men det er bare det hele værd ikk ;)

    Ikke ret meget...??
    Det da vildt lækre ting du har fået købt...!!!

    Fortsat god søndag...

    SvarSlet
  8. Godt nok lækre sager du har købt, og dejligt du havde en do' dag...

    SvarSlet
  9. Skønne ting du der fik med hjem, var det lidt du sagde? så vil jeg gerne se når du køber meget. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, jeg sagde lidt, for der var jo stadig meget tilbage i butikkerne!

      Slet
  10. Skønt du havde en dejlig dag, og skønne indkøb du har foretaget - ja, somme tider er man bare nødt til at overskride budgettet ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig det og var heller ikke så meget jeg overskred budgettet, kun 350, så det overlever jeg nok.

      Slet
  11. Haha. Det lyder som om, du har det nøjagtig som vi andre efter sådan en dag. Man kan blive så træt, at man tror det er løgn.
    Men det er en dejlig oplevelse. Sjovt at der var så mange der sad ned i år. Jeg har før taget billeder af hallen, hvor der var 3-4 stk siddende scrappere.
    Men nu har du prøvet et convention - og får endnu mere lyst til at være med igen.
    Smukt kort - som jeg jo var så heldig at se IRL.
    Dejligt at få hilst på dig også.

    SvarSlet
  12. ditto her, det lyder som om, du har det nøjagtig som vi andre efter sådan en dag, jeg var for førstegang sidste år. det er super fedt med alt det scrap man bare kan vælte sig i. Nu i år skal jeg afsted igen til Roskilde. glæder mig og sparer op lige nu til det helt store sus

    SvarSlet